Lampa hermetyczna LED Tri-Proof 50W 150cm 4000K Neutralna (2s)
Opis
Lampa liniowa LED IP65 Tri-Proof 50W 150 cm neutralne światło
Lampa LED Tri-Proof 50W 150cm 4000K o klasie szczelności IP65 to idealne rozwiązanie dla osób, które szukają mocnej lampy o małym poborze prądu. Dzięki zastosowaniu najnowszej technologii diod SMD2835 wyprodukowanych na podzespołach LG, lampa uzyskuje wysoką skuteczność świetlną wynoszącą 120lm/W. Do wykonania lampy użyto zasilacza Philips, który został wykonany przy użyciu najwyższej jakości materiałów zapewniając konsumenta, że produkt będzie trwały przez długie lata. Starannie wykonana oprawa bez problemu poradzi sobie w warunkach od -25°C do 55°C. Kąt świecenia 120° oraz neutralna barwa światła daje równomiernie rozprowadzone światło, które nie męczy wzroku, czyniąc tą lampę uniwersalną. Lampa znajdzie zastosowanie w każdym pomieszczeniu użytkowym. Dzięki możliwości liniowego połączenia lamp zyskujemy dużo cennego czasu, który przeznaczylibyśmy na podłączenie każdej lampy osobno.
Zastosowanie:
-
hale produkcyjne, magazynowe, przemysłowe
-
pomieszczenia o podwyższonej wilgoci
-
piwnice
-
winnice
-
lakiernie, garaże
-
myjnie samochodowe, parkingi
-
szklarnie
Dane techniczne:
zasilanie: 230 V/ 50/60 Hz
moc: 50W
strumień światła: 6000 lumenów
barwa światła: 4000K neutralna
kąt świecenia: 120°
zasilacz: Philips
diody: LG SMD2835
połączenie: liniowe
CRI > 80
stopień ochrony: IP65
żywotność: 50 000 godzin
wymiary: 1500 x 70 x 68 mm
zakres temperatury: od -25°C do 55°C
gwarancja: 5 lat
certyfikaty: CE, RoHS
Dane techniczne
Napięcie zasilania | 230V |
Moc | 50W |
Skuteczność świetlna | 120 lm/W |
Barwa światła | biała neutralna 4000K - 5000 K |
Kąt świecenia | 120° |
Współczynnik oddawania barw (CRI) | >80Ra |
Żywotność | do 50 000 godzin |
Długość | 150 cm |
Materiał | tworzywo sztuczne |
Kolor | biały |
Czujnik ruchu | Nie |
Montaż | natynkowy |
Zasilanie | sieciowe |
Klasa szczelności | IP65 |
Gwarancja | 5 lat |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.