Oprawa uliczna, seria ULICA PRO 35W, I klasa ochronności, IK10, Ra80, IP66
Opis
Lampa em-ULICA PRO została zaprojektowana do energooszczędnego oświetlenia ulic, parków, terenów przemysłowych i linii kolejowych. Jest trwała i odporna na czynniki zewnętrzne. Posiada oprawy oświetleniowe LED o mocy od 35W do 235W. Obudowa em-ULICA PRO składa się ze standardowego wysięgnika Ø 48-60. Materiał, z jakiego jest skonstruowana, to ekstrudowane aluminium anodowane w kolorze naturalnym oraz szkło optyczne polerowane hartowane. Ma nowoczesny design, można ustawić także 2 lub 3 stopniową regulację mocy. Występuje w 8 wariantach klosza i rozsyłu światła: G01, G02 (standardowe), G04, G05, G05, G06, G07, G08. Posiada I lu II klasę ochronności oraz opcjonalne sterowania DALI (cyfrowy system sterowania oświetleniem umożliwiającym ustawianie opraw poprzez zastosowanie urządzeń peryferyjnych lub komputera).
Spełnia wymogi UE i została dopuszczona do stosowania na liniach kolejowych. Jest też wydajna, ponieważ nie generuje mocy biernej. Została wyprodukowana z dbałością o środowisko naturalne, ponieważ nie zawiera ołowiu. Jest odporna na warunki atmosferyczne takie jak mgła ( dopuszczalna wilgotność powietrza 10-90%), deszcz i śnieg (szczelność IP66), mróz czy upał (-30/40°C). Czas pracy latarni wynosi 100 000 h. Zapewnia bezpieczeństwo w ruchu drogowym zarówno dla pieszych, rowerzystów, jak i kierowców, ponieważ jej odporność na uderzenia wynosi IK10, a także doskonale oświetla drogi, ulice oraz ciągi piesze.
Zastosowanie:
- drogi, ulice, autostrady, węzły drogowe, place
- ciągi piesze, parki, ścieżki rowerowe, parkingi
- tereny przemysłowe, obiekty kolejowe
Dane techniczne:
napięcie: 230 V
zakres częstotliwości: 50 Hz
moc: 35 W
czas pracy: 100 000 h
CRI > RA 80
temperatura pracy: -30/40°C
dopuszczalna wilgotność powietrza: 10-90%
stopień ochrony: IP66
żywotność: 50 000 godzin
wymiary: 350 x 150 x 90 mm
waga: 4 kg
gwarancja: 5 lat
certyfikaty: RoHS, CE
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.