
- Oświetlenie zewnętrzne(91)
- Oświetlenie szynowe(198)
- Lampy przemysłowe LED(92)
- Panele LED(96)
- Lampy natynkowe LED(80)
- Taśmy LED(123)
- Oprawy LED(65)
- Oświetlenie awaryjne(17)
- Lampy wiszące(13)
- Źródła światła(71)
- Akcesoria LED(126)
- Pozostałe(26)
- Zestawy promocyjne(199)
- Wyprzedaż(3)
- Do domu(590)
- Do sklepu(457)
- Do biura(439)
- Do hali(171)
Nowości
Promocje


Sklep jest zobowiązany do dostarczenia Klientom sprzedawanych rzeczy bez wad fizycznych i prawnych (rękojmia). W przypadku wadliwości nabytych towarów Klientom przysługują uprawnienia przewidziane w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014 r. poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w części odnoszącej się do rękojmi (art. 556 i nast.).
Reklamacje składa się na adres siedziby Sklepu:
Onled sp. z o.o. ul. Kobierzycka 20E, 52-315 Wrocław
Reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe Klienta, informację o rodzaju wad i dacie ich stwierdzenia, żądanie Klienta, a w razie wątpliwości również jakiegoś rodzaju potwierdzenie dokonania zakupu reklamowanego towaru w Sklepie. Powyższa treść reklamacji ma formę zalecenia, a reklamacje o innej treści również będą rozpatrywane przez Sprzedawcę.
Jeśli do rozpoznania reklamacji konieczne okaże się zapoznanie się przez Sprzedawcę ze sprzedaną rzeczą, Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, będzie zobowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana Klientowi. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje.
Sklep ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni.
Sklep nie udziela odrębnej gwarancji na sprzedawane produkty (niektóre produkty mogą być objęte gwarancją ich producenta), jak również nie świadczy usług posprzedażowych.
Zakupiony produkt można odesłać w ramach gwarancji, jeśli czas od daty otrzymania przesyłki nie przekroczył 2 lat. Wyjątkiem są produkty, które mają dłuższy okres gwarancji (od 3 do 5 lat).
Jeśli zostanie stwierdzona szkoda fabryczna produkt wymieniany jest na nowy lub zwracamy koszty zakupu.
Klient zostanie poinformowany o rozpatrzeniu reklamacji drogą telefoniczną lub mailową.



